Newsletter
Na e-mail kampaně se musí chytře
Pomalu, pečlivě a trpělivě
Základem je dobrý seznam kontaktů. Zapomeňte na posílání emailů "hlava nehlava". Třiďte, tvořte skupiny, budujte důvěru svých odběratelů a nikdy je nezraďte zprávou, kterou by od Vás nechtěli.
Informace musí mít hodnotu
Každodenní informace dostupné kdekoliv jinde začnou dříve či později nudit a vedou ke ztrátě odběratele navždy. Posílejte jen to, co je pro danou skupinu příjemců vhodné a odlišné od ostatních - pouze opravdu zajímavé nabídky, které najdete nebo sestavíte.
Nebuďte netrpěliví, nechte si své posluchače na informaci od Vás trochu počkat. Jednou týdně je akorát.
Nezapomeňte na kulturu
Díky CeSYS Designcentru má Váš web švih. Nezapomeňte ale na emaily a nechte si je také vyladit. Firemní identita je důležitá, napomáhá okamžité orientaci příjemce a působí daleko více profesionálně.