V detailu je síla

Design Vašich stránek zásadně ovlivňuje Váš prodejní úspěch. Důsledky nevhodného designu jsou velmi podceňovány. Vysokou míru okamžitých opuštění, nízké doby návštěv a nízké prodeje. Na to všem nese vinu právě zastaralý, špatně navržený či nedotažený design.

Pět zásad dobrého designu, na které je nutné pamatovat

1

Minimalismus, přehlednost a navigace

Nekomplikujte to. Zvažte, že celých 35 % lidí nezvládne na průměrné stránce jednoduché úkoly. Moc kroků, moc klikání, moc rolování nebo příliš mnoho komplikovaného textu. To jsou nejzávažnější překážky dobrého webu a vedou k odchodu zákazníků.

Responsibilita aneb mobil v hlavní roli

Webové stránky, které si nelze bez problémů prohlédnout na mobilu jako by neexistovaly. Vyhledávače je dokonce znevýhodňují. Právě na mobilu zpravidla začíná cesta Vašeho zákazníka. Přes 70% hledá svou dovolenou na mobilu. Návrh designu bez zobrazení na mobilu není kompletní.

2
3

Účel a použitelnost

Nezapomeňte, že web není určen pro Vás ale pro Vaše zákazníky. To čemu vy bez problémů rozumíte, Váš klient nemusí. Každá stránka musí mít jasný účel a musí být srozumitelná. Škodí i příliš mnoho textu. Zahraniční studie poukazují na fakt, že na srozumitelných a použitelných stránkách se interakce zákazníků zvyšuje až o 18 %.

Nepodceňujte písma a barvy

Síla zvoleného fontu písma a jejich kombinace je evidentní. Některá písma se prostě čtou online snadněji a zvyšují pohodu zákazníka při čtení. Stejně tak je dobré přemýšlet i o barvách. Vyváženost a harmonie je stejně důležitá jako emoce, které barva může vyvolat. Dobře zvolené kontrasty pak usnadňují čtení.

4
5

Fotky vydají za tisíc slov

To je zřejmé. Zvažte také ale fakt, že kvalitní fotografie vytváří první a tedy ten nejdůležitější dojem. Pokud nemáte přístup ke kvalitním fotografiím, nakupte je. Stojí to za to. Jako vhodnou formu komunikace doporučujeme také videa a stále populárnější infografiky.

Copyright © 2008 - 2019 Darkmay s.r.o. - CeSYS Systém pro cestovní agentury